Tribuna
Centrul INFOBiz încurajează accesarea de fonduri europene!
Centrul INFOBiz încurajează accesarea de fonduri europene!

Accesarea de fonduri europene este una dintre cele mai bune metode prin care o firmă se poate moderniza, şi, implicit, dezvolta. Georgeta Partin, vicepreşedintele Direcţiei Fonduri Europene şi Ajutoare de Stat din cadrul Centrului INFOBiz dă mai multe detalii despre campania în acest sens, derulată de Centrul INFOBiz.


- În ce constă această campanie?


- Centrul INFOBiz desfăşoară campania „Cu bani europeni pe drumul spre succes”, în perioada februarie – mai 2015. Campania îşi propune să aducă mai aproape de cetăţeni informaţiile din domeniul fondurilor europene. Centrul INFOBiz pune la dispoziţie un număr de telefon unic – 021 9668 - la care persoanele interesate de accesarea fondurilor europene se pot informa gratuit. Pentru a beneficia de această asistenţă valoroasă le propunem solicitanţilor care au o companie să devină membri INFOBiz, fără costuri în primul an de colaborare. Calitatea de membru INFOBiz oferă posibilitatea acccesului prioritar şi gratuit la toate serviciile organizaţiei noastre. Vă pot spune că în prima săptămână de campanie, în medie un număr de 6 persoane au apelat zilnic numărul 021 9668. Făcând o evaluare a domeniilor în care cetăţenii vor să acceseze bani europeni, majoritatea acestora se gândesc să investească în agricultură, dar şi în producţie şi servicii. Vreau să lansez către mediul de afaceri invitaţia preşedintelui Centrului INFOBiz, Ciprian Faraon, de a se alătura acestui proiect inedit care vrea să strângă în jurul său antreprenori ce împărtăşesc valori clare precum respect, transparenţă şi responsabilitate. Împreună mediul de afaceri va avea forţa necesară de a acţiona ca un partener puternic, echitabil şi responsabil în colaborarea cu instituţiile statului, cu factorii implicaţi în procesul vânzării şi cu angajaţii.


- Îmi puteţi spune care sunt în opinia dvs. componentele unui proiect de succes?


- Componentele unui proiect de succes sunt: un beneficiar care să îşi identifice proiectul în contextul strategiilor proprii de dezvoltare şi un consultant foarte bine pregătit profesional. Succesul unui proiect înseamnă să-l finalizezi, cu încadrarea în costuri, timp şi calitate, în condiţiile respectării regulilor stabilite de finanţator şi să îi asiguri sustenabilitatea pe termen lung. Factorul-cheie de succes este deci reprezentat de resursa umană foarte bine pregătită profesional. Cu o asemenea resursă umană poţi trece proiectele prin mediul de risc şi incertitudine care le caracterizează şi le poţi asigura reuşita. În lipsa acestei resurse, chiar şi cele mai bine planificate şi elaborate proiecte pot eşua.


- Ce v-a determinat să vă dezvoltaţi o carieră în domeniul fondurilor europene?


- Pasiunea pentru conceptul de proiect şi pentru modul în care proiectele acţionează ca agenţi ai schimbării a stat la baza deciziei mele. Am avut şansa extraordinară să mă întâlnesc acum 12 ani cu proiectele de mediu finanţate prin fondurile de preaderare PHARE şi ISPA. În Ministerul Mediului, din 2006 am fost director al Organismului Intermediar pentru Programul Operaţional Sectorial Mediu 2007-2013, pentru Regiunea Centru, Sibiu, iar din 2012 lucrez în consultanţă. Ştiţi cum se spune: dacă vrei să creşti trebuie să ieşi din zona de confort. Trebuie să te informezi şi să înveţi tot timpul, să lucrezi cu cantităţi foarte mari de date şi informaţii, la standarde profesionale ridicate şi sub presiunea termenelor limită. În compensaţie, fiecare experienţă este unică datorită unicităţii şi frumuseţii fiecărui proiect în parte.


- Unde vă pot găsi cei care vor să afle mai multe detalii despre fondurile europene?

- Vă stăm la dispoziţie la sediul nostru din Sibiu, respectiv Centrul de Afaceri, strada Nicolaus Olahus, nr.5, etaj 5, unde ne găsiţi în fiecare zi de luni până vineri, între orele 8.30 – 17.






comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
adi eco

Comunicat de presa

EVENIMENT TV
VISA MEDICA
visa medica
Cartuse toner, unitati cilindru
Licitatie publica

ACCENT MEDIA