Tribuna
Astra film
30 de tineri din şase judeţe vor afla tendinţele şi secretele PR-ului, la Biertan
Liuba STARII
506 vizualizari
30 de tineri din şase judeţe vor afla tendinţele şi secretele PR-ului, la Biertan
Vorbitori de top din Sibiu şi din Bucureşti vor fi prezenţi la prima ediţie a proiectului ”Seminar vocaţional de PR”, organizată de Asociaţia ”e-Xplorator Sibiu”, în parteneriat cu Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu şi cofinanţat de Ministerul Tineretului şi Sportului, prin ”Concursul naţional de proiecte de tineret”. Evenimentul se va desfăşura în perioada 9-13 octombrie, la Complexul Medieval ”Unglerus” din Biertan, judeţul Sibiu.

 

Scopul acestui eveniment este stimularea implicării tinerilor în viaţa societăţii, informarea şi consilierea profesională a viitorilor specialişti în comunicare şi relaţii publice,  prin stimularea de activităţi vocaţionale specifice.Pe durata celor patru zile de seminar, cei 30 de tineri, din şase judeţe (Sibiu, Braşov, Mureş, Olt, Vâlcea şi Bacău) vor avea şansa să înveţe de la specialişti cum trebuie abordată comunicarea pentru a fi eficientă, care sunt tehnicile de influenţare a opiniei publice şi a comportamentului acestuia, ce înseamnă branding şi rebranding. Cei şase traineri care vor susţine prezentări şi workshop-uri sunt: Isabella Brănişteanu (marketing specialist, „Thinkegic - Strategic Thinker”), Camelia Eremia (client service director „MSL The Practice”), Florin Ionescu (strategy director „MSL The Practice”), Ionuţ Georgescu (team manager BC CSU Sibiu),  Bogdan Gheorghiţă (lect.univ. dr. ULBS, specialist marketing politic) şi Ioana Curta (lect.univ. dr. ULBS, specialist publicitate şi brand).

 

În cadrul evenimentului, vor fi abordate subiecte precum: ”Crizele de imagine şi gestionarea lor”, „Marketingul şi PR în sport”, „Personal branding”, „Planificarea strategică”, „Campaniile media”, „Publicitate, marketing, vânzări, brand şi rebranding”, „Tendinţele anului în PR”.

 

”Sunt teme extrem de generoase în furnizarea de informaţie de calitate, sunt atractive şi actuale, sunt teme care ar trebui să intereseze orice specialist în comunicare. Ne adresăm în mod special celor atraşi de noile tehnologii, de noile platforme de comunicare, de modalităţile prin care poate fi difuzat mesajul. Tinerii participanţi vor putea descoperi care este rolul PR-ului în societatea contemporană, importanţa şi influenţa pe care o poate avea această vocaţie. Vom încerca să sădim în mintea participanţilor, dornici să parcurgă acest drum spre a deveni specialişti PR, faptul că cinstea, corectitudinea, transparenţa şi încrederea sunt calităţi care nu au voie să lipsească”, spune Ioana Curta, preşedintele Asociaţiei „e-Xplorator”.

 

“Beneficiul social pe care îl generează un astfel de proiect menit să educe tinerii, să-i ajute să conştientizeze importanţa implicării în viaţa socială, este în primul rând de natură educaţională, venit pentru a soluţiona anumite blocaje în ceea ce priveşte limitele de înţelegere, limitele de comportament ale tinerilor. ”Încercăm să îi aducem mai aproape, în interiorul societăţii civile. Societatea are aşteptări de la noua generaţie, o generaţie de tineri instruiţi, corecţi, întreprinzători, capabili să îşi practice vocaţia cunoscându-i riscurile şi avantajele”, conchide Teodor Boantă, purtător de cuvânt al ULBS.





comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

marquardt

Profesional PN

acedo

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
turboclima
Licitatie publica

accentmedia