Sectorul vegetal
Documentele diferă în funcţie de sectorul pentru care se solicită subvenţia. Astfel, pentru sectorul vegetal, cererile de plată trebuie însoţite de documente ce atestă situaţia suprafeţelor şi a structurii culturilor pentru care se solicită ajutorul de stat, altele care dovedesc cantitatea de ciuperci produsă, după caz. De asemenea, cererile trebuie însoţite şi de situaţia centralizatoare a cantităţilor de morotină utilizate la lucrări mecanizate, o copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor, dovada contului de la trezorerie şi o copie a documentelor de identitate sau înregistrare, în cazu în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare. Cei care depun dosare pentru sectorul vegetal trebuie să aibă la ei şi o adeverinţă în original de la Registrul Agricol, cu suprafeţele aflate în exploatare, adeverinţă de la Direcţia pentru Agricultură Judeţeană, pentru suprafeţele plantate cu vie nobilă.
Sectorul zootehnic
Pentru sectorul zootehnic, cererile de plată se depun însoţite de situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate, aferentă trimestrului pentru care solicită acordarea ajutorului de stat prin rambursare, o copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor, situaţia privind calculul efectivului rulat, dovada contului trezoreriei, o copie de pe cererea depusă de către apicultori la consiliul local, în vederea asigurării acestora de vetre de stupină temporare sau permanente, o copie a documentelor de identitate sau înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare.
Sectorul îmbunătăţirii funciare
În ceea ce priveşte sectorul îmbunătăţirii funciare, cererile de plată trebuie însoţite de situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate pentru irigaţii, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 din ordin, copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor, situaţia centralizatoare a cantităţilor de apă pentru irigaţii, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 11 din ordin, copie a facturilor de apă din care să reiasă volumul de apă consumat de către beneficiar, situaţia suprafeţelor irigate, pe structuri de culturi, aferentă perioadei pentru care se solicită ajutorul de stat, dovada contului trezoreriei, copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare.